The first day of my life

Då var man boende i Helsingborg. Det känns riktigt skönt. Ska iväg på arbetsintervju om bara en timme ungefär. OKQ8 hägrar återigen. Hade varit skönt att jobba med något jag är bra på. Det kan ju inte skada i alla fall. Jag hoppas att min erfarenhet hos Micke och Uffe kan ge mig en extra fördel. Jag håller alla mina tummar i.a.f. Det hoppas jag att ni gör med.
Senare idag blir det lite utflykt med frugan. En overall till den lille dregel-nissen och en TV till den stora dregel-nissen. Sen är vi i full gång här hemma. Helgen bjuder på Halmstad. Vi ska börja med att hälsa på farbror Håkan och hans Michaela, och efter det så bär färden av till farmor och farfar. Personligen tror jag att Vincent blir en hit i Halmstad också. Då är det en väldigt berest bebis för att bara vara 2 månader. Tre städer på så kort tid hade gjort vilken globetrotter som helst avundsjuk.
Önska mig lycka till, dags att sparka lite rumpa på OKQ8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0