På tåget mot...

Framtiden är ju på väg nu. Äntligen. Som jag har väntat på den. Jonna och (kanske) Vincent kommer stå och möta mig när jag kommer fram. Eller ska jag skriva hem? Det börjar ju bli dags för det nu.
Lämnade töserna idag och sa hejdå. Lindade om den kortastest fot en sista gång och gav bannor för typ sjunde gången i ordningen för att hon envisas med att gå på den. Hoppas hon tar sig till VC snart.
Fotboll hägrar också när jag kommer ner. Jag har köpt nya skor som ska bli väldigt skönt att få dra på sig och ut på gräset. Att börja träna över lag ska bli sjukt härligt.
Har Michael Bublé i hörlurarna och tåget rör sig inte fort nog.
I'm coming home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0