Hej Vincent

Det är jag, din pappa. Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att den sista bilen som lastar ska bli klar. Sen ska jag åka till Willys och handla, för mammas syster Maria och hennes norske pojkvän, William kommer ikväll. Jag tänkte köpa mat så vi kan äta Tacos ikväll. Det var ett tag sedan vi åt det. Det brukar oftast bli så dock att mamma och pappa inte riktigt äter samtidigt längre, för att du känner att du vill ha all uppmärksamhet. Fast det gör ju inget. Vi tycker ju du är himla söt och funderar faktiskt t.o.m på att behålla dig. Det hade väl varit toppen, va?

Nu blev den sista bilen klar, så pappa måste jobba. Vi ses om ett par timmar. Det tycker jag ska bli himla trevligt.

Hej då så länge.

Peter, din pappa.

PS.

Kan du hälsa din mamma att jag älskar henne?

DS.

Kommentarer
Postat av: Millan

"...vi funderar faktiskt på att behålla dig.."

Haha...du är bara för härlig! :)))

Ha det bäst och krama alla fyra från mig när du kommer hem <3

2011-03-03 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0