Klanen Lindqvist: En presentation

Detta är jag. Jag heter Peter och är 32 år gammal. Född i Halmstad, bott fanimej överallt känns det som, och ska flytta till Helsingborg om två veckor lite drygt. Jag gillar musik, film, godis, läsk, PS3 och annat som är onyttigt. Jag är gift med den underbara donnan nedanför och tillsammans lyckades vi skapa en underbar Vincent. Jag tycker att SD är en hög med inte-ens-lite maskerade Nazister och alla som röstade på SD, har jag märkt, är lite småkorkade. Det jag ser fram emot mest just nu är att ha möjligheten att träffa mina vänner när jag vill i princip. Av alla mina vänner jag inte har träffat på flera år, så saknar jag Boban mest. Jag tycker att det borde vara lag på att hänga ut våldtäktsmän och pedofiler med namn så att alla vet om det bor någon i ens område. Sen så tycker jag det ska bli löjligt coolt att spela nya Diablo 3 när det kommer.





Här är min underbara fru, Jonna. Hon är en 21-årig tösabit ifrån Helsingborg som tyckte att livet var mycket bättre när en sån som jag var med och vi gifte oss. Toppen. Jonna har ett fantastiskt tålamod och det är inte många saker som kan få henne i gungning har jag märkt. Det är en bra egenskap när man har en liten skrik-bebis i närheten. Jonna och jag gillar mycket av lika musik, så jag kan med stor sannolikhet säga att hon diggar Bruno Mars, Joshua Radin, Tingsek och många andra. Innan vi träffades så drack hon inte så mycket cola eller såg så mycket film/tv. Det har jag ändrat på och nu har vi en vecklig rutin med Glee, Mr. Sunshine och Supernatural. Det som hägrar mest för Jonna nu är flytten ner till Helsingborg. På lördag går hela lasset minus en make.




Detta är då Vincent. Jag har precis börjat lära sig att kommunicera med omvärlden med andra ljud än gallskrik. Jag gillar när man kittlar mig på överläppen och säger "tjabba, tjabba". Min favoritsyssla är att äta och att störa mamma och pappa i maten med att gnälla lite. Det är skönt när jag blir buren för då trivs jag mest. Jag har också sett en annan liten varelse springa runt på alla fyra och fnyser. Det ska bli spännande att lära känna den och dra den i öronen. Det ser spännande ut.




Det är jag som är Yoko. Jag nyser folk i ansiktet. Det är det jag gör bäst.

Kommentarer
Postat av: Henric

Jag gillar helt klart klanen Lindqvist :)

2011-03-18 @ 02:23:28
URL: http://ych.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0