Dagen D

Det är nu mindre än 24 timmar kvar tills jag sitter på tåget ner till mitt - som Lagge beskriver det - nya liv. Det ska bli helt galet att träffa alla igen. Det känns verkligen som det är så länge sedan nu, fast det knappt har gått två veckor.

De sista timmarna på jobbet nu. Jag spenderar ett par minuter av dem till att uppdatera min blogg. Har fortfarande lite saker kvar jag måste göra innan jag kan avlämna, men det tar inte så lång tid. Det är med sorg jag lämnar här uppe. Jag har trivts väldigt bra på jobbet. För det mesta :)

Enligt mamma Jonna, så har Vincent börjat röra sig mer och mer. Han sprattlar och snackar och gymmar för fullt i sitt nya baby-gym. Och så har han växt massor. Jag kommer kanske inte ens att känna igen honom. Kommer han att känna igen mig? Blödig som jag är kommer jag med 92,6% säkerhet att börja böla när jag träffar dem igen.

Bara 25 timmar kvar...

Kommentarer
Postat av: Anders

Kommer inte va det samma att besöka S-Tälje då du inte jobbar kvar... :(

2011-03-29 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0