13 dagar kvar

Flyttandet har satt igång. Vi har ett schema vi ska försöka följa med vad vi behöver göra varje dag. Idag ska vi packa ner böcker och montera ner hyllor. har jag tur så kommer jag att hinna börja sortera ur garderoberna också. Det finns så mycket skit i dem två att jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen.

En positiv sak är att vi har en sak mindre att behöva släpa med oss ner till Helsingborg, eftersom teven gick sönder igår. På något märkligt sätt så vinglade den till och trillade ner i golvet. Den landade förmodligen på usb-laddaren till min PS3-handkontroll, för skärmen var spräckt på mitten. Jaja. Det är bara materiella saker.

Jag har mycket i mitt huvud nu. Sover väldigt dåligt. Vaknar mycket. Sen upp iväg till jobbet där jag zonar iväg och funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem. Det är mycket med flytten och mycket med jobbet. Funderar på hur det kommer att gå med det nya. Hur kommer det att se ut rent ekonomiskt?

Sen finns det mer saker som spökar, men som jag, av integritetsskäl, inte kommer att skriva här. Men det får mig att må riktigt dåligt, och det värsta är att jag tror inte att det alls ser ut så från andra hållet. Vi kan väl säga så här att jag är trött på att dra hela lasset själv. Sen får ni som läser själva dra slutsatser om ni vill.

Jag kanske bara är trött.

P.S

Jag är sååå trött på vissa på jobbet som måste hävda sig hela jävla tiden. Snackar en massa och bara är allmänt dryga. Skönt att sluta? Som fan. Kommer bara att sakna Lagge.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Sugen på att dansa Zumba? :) Vi kombinerar glödheta danssteg med härliga latinamerikanska rytmer! Vecka 13 startar vi upp nya kurser på Folkuniversitetet i Södertälje. För mer info och anmälan gå in på http://folkuniversitetet.se/sodertalje eller besök min blogg :) / Katarina

2011-03-09 @ 19:44:12
URL: http://christakatarina.blogg.se/
Postat av: Katarina

Typiskt alltså, just när zumban ska börja!

2011-03-10 @ 20:15:13
URL: http://christakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0