Mitt liv som pappa

Det har nu gått 19 dagar sedan Vincent kom hit. En efterlängtad liten skit, som nu har tagit Jonnas föräldrar med storm. De var här hela förra veckan och vi Älskade det. Synd bara att de åkte hem så fort. Kändes sjukt skönt att ha det stödet, om än bara för 10 dagar.

Detta har ju i sin tur gjort att vi båda är mer beslutna än någonsin att packa ihop och flytta ner. Det är inte här uppe vi vill vara, det är där nere, hos vår familj.

Första dagen tillbaka på jobbet idag och jag har faktiskt lite dåligt samvete över det. Nu är ju Jonna hemma och sliter med allting medan jag "bara" är här. Jag vet att det kanske är lite korkat att tycka så och jag ska slå bort de tankarna. Jag gör ju vad jag kan och bidrar med lite pengar.

Bloggen är ny, så jag har inte fixat och donat riktigt vad jag ska ännu. Hoppas att det kan bli klart under veckan. Så får ni lite fina foton och sånt med. Det hade väl varit kul?

Nu är det dags att åka bort och handla innan jag halkar hem i den här bedrövliga snön. Slasket har nått nya oanade höjder. Det är väl bara att bita ihop och blunda hårt. När jag öppnar ögonen är det vår igen!

Kommentarer
Postat av: Millan

Det var underbart att spendera den veckan hos er! Vi njöt varje minut av tiden...som gick alldeles för fort. Så mysigt att få flera dagar tillsammans med er...inte bara med Vincent :) Ni kommer att bli så fina föräldrar till Älskade lille Vincent. Saknar er redan <3

2011-02-08 @ 21:42:07
Postat av: Jonna http://lnri.blogspot.com/

Den här bloggen ska bli spännande att följa :))!!!!

2011-02-09 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0