jag och bebis

Idag är jag trött. Vaknade av att Vincent var lite smågnällig strax innan fem i morse. Medan Jonna fixade maten så gick jag och lille Sigge en runda i lägenheten. Det är kallt i vår lägenhetn klockan fem på morgonen. 18 graer närmare bestämt. I köket i.a.f.

Jag har skrivit klart recensionerna nu. Känns bra att ha det gjort. Och jag är väldigt nljd med resultatet. Det ska bli spännande att se hur det ser ut i tryck.

Just nu lyssnar jag på Henrik Skanfors. En gammal bekant från stockholm som är grymt duktig. Allt medan jag väntar på kritiken från min absoluta favoritfru.

Igår badade Vincent för första gången och det verkar som att han gillar väldigt mycket. Helt tyst var han. Småplaskade lite med sina sprattelben och la ena örat under vattenytan. Det värsta med att bada tyckte han var att gå upp. Det var inte alls populärt. Men han blev ren. Och söt. Och nu luktar han god bebis istället för kräk. :)


nybadad, nöjd bebis



Pappa hade nog behövt den där mössan istället



Kommentarer
Postat av: matila

han är så söt

2011-02-15 @ 16:22:10
Postat av: matila

han är så söt

2011-02-15 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0